Recruiting BENELUX

SevenCorps
SevenCorps
Greenhorn
Joined Sep 2017 Posts: 17
edited 3 Oct 2017, 8:16AM
Wij zijn op zoek naar leden voor de clan (DAK).
elk niveau is welkom. Geen cheaters of hackers alsjeblieft.
actief lid zijn nodig.
als iemand geïnteresseerd is laat maar weten.
Netherlands is the Weed Capital of the World
  • SevenCorps
    SevenCorps
    Greenhorn
    nog steed recruiting
  • kixeyeuser_610950647_2846_3187898
    kixeyeuser_610950647_2846_3187898
    Greenhorn
    Joined Mar 2016 Posts: 8
    Ik zie niet zo veel belgen/nederlanders in game :( jullie zouden beter een engelstalige group vergezellen met zn alles en zo op zoek gaan naar meer :) 
  • SevenCorps
    SevenCorps
    Greenhorn
    zit al bij een groep met bijna alleen maar engels maar zoek juist meer BNL,ers ervoor 
  • Wim_d76
    Wim_d76
    Minor Nuisance
    Joined Feb 2013 Posts: 135
    Ik zit momenteel in 49 met een paar belgen en nederlanders en het zijn heavy hitters je zal wel al van ze gehoord hebben scooby and MOD bonnie and clyde maar als je van plan bent te komen zal je wel eerst een verwelkomsbubbel krijgen denk ik maar het valt hier goed mee geen drama en gewoon hitten en de sector beschermen tegen iedereen die hier komt onnozel doen maar nederlanders en belgen die vechten en plezier willen maken zijn meer dan welkom hier .ALS je komt begin direkt nederlands te praten dan kan het nog meevallen en mischien tot weldra er is nog plaats genoeg 
  • Crazzy Scorpion
    Crazzy Scorpion
    Potential Threat
    Joined Aug 2013 Posts: 46
    waar ik bij zit zitten ook maar 2 nld in lol 
  • SevenCorps
    SevenCorps
    Greenhorn
    Wim_d76 said:
    Ik zit momenteel in 49 met een paar belgen en nederlanders en het zijn heavy hitters je zal wel al van ze gehoord hebben scooby and MOD bonnie and clyde maar als je van plan bent te komen zal je wel eerst een verwelkomsbubbel krijgen denk ik maar het valt hier goed mee geen drama en gewoon hitten en de sector beschermen tegen iedereen die hier komt onnozel doen maar nederlanders en belgen die vechten en plezier willen maken zijn meer dan welkom hier .ALS je komt begin direkt nederlands te praten dan kan het nog meevallen en mischien tot weldra er is nog plaats genoeg 
    Ik zit al in een goede sector heb dus geen zin om te relocate en alle depos te verliezen, de vraag was ook of er nog nederlanders/belgen/luxemburgers waren die nog een clan zochten om te joinen 
Sign In or Register to comment.